Ես կարողանում եմ

Նախագծի մասնակիցներ՝ 1-ին դասարանի սովորողներ
Նախագծի տևողությունը՝ 29․04- 25․05
Նախագծի նպատակը` սովորողին տալ ինքնուրույն ներկայանալու, ինքնաարտահայտվելու հնարավորություն:

Ընթացք

Նախագծի ընթացքում սովորողները ներկայացնում են իրենց կարողությունները։(Կարող են ընտրել ներքոնշյալ վերնագրերից, կամ ինքնուրույն մտածել  նոր վերնագիր)։

  • Ես կարողանում եմ խնամել իմ ընտանի կենդանուն:
  • Ես կարողանում եմ խնամել սենյակային /բակի/ բույսերը:
  • Ես կարողանում եմ երգել /ազգային երգեր/:
  • Ես կարողանում եմ պատրաստել:
  • Ես կարողանում եմ նվագել:
  • Ես կարողանում եմ պարել /ազգային պարեր/:
  • Ես կարողանում եմ հեծանիվ վարել /չմուշկ, անվաչմուշկ, ինքնագլոր/:
  • Ես կարողանում եմ մարզվել:
  • Ես կարողանում եմ ստեղծագործել:
  • Ես կարողանում եմ օգտվել Word, Paint ծրագրերից:
  • Ես կարողանում եմ շախմատ խաղալ:
  • Իմ կարդացած հեքիաթները:
  • Ես կարողանում եմ…………./սովորողն ինքն է ընտրում և ներկայացնում իր կարողությունը/

Оставьте комментарий